invert-default-slider-image

Hotel Holiday Inn, Łodź

25-26 października 2019

Informacje

Termin

25-26 października 2019 r.

Miejsce

Hotel Holiday Inn****

ul. Piotrkowska 229/231
90-456 Łódź
Tel. 42 208 20 00
(GPS: 51.752432,19.459645)

Patronat naukowy

Prof. dr hab. med. Rafał Pawliczak
Przewodniczący Sekcji Immunologii Klinicznej Polskiego Towarzystwa Alergologicznego
Kierownik Zakładu Immunopatologii, Katedry Alergologii Immunologii i Dermatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi


Forma edukacji i tematyka

Konferencja ma formę interaktywnych warsztatów.

Rejestracja i opłaty

Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona (maks. 150 osób). Prosimy wszystkich zainteresowanych o wcześniejsze zarejestrowanie się. Pod uwagę brane są jedynie rejestracje z wniesioną opłatą konferencyjną.

Punkty edukacyjne

Za udział w Konferencji zostaną przyznane punkty edukacyjne.

Godziny pracy recepcji Konferencji

Piątek, 25 października 2019, 14:00 – 20:00
Sobota, 26 października 2019, 8:00 – 15:00

Identyfikatory

Każdy z uczestników Konferencji ma obowiązek noszenia identyfikatora przez cały czas jej trwania. W przypadku zaginięcia nowy identyfikator można uzyskać w recepcji Konferencji. Koszt wydania nowej plakietki wynosi 30 PLN.

Certyfikaty uczestnictwa

Odbiór certyfikatów uczestnictwa będzie możliwy na miejscu. Certyfikat mogą otrzymać tylko osoby obecne na Konferencji. Organizator nie ma obowiązku wysyłki nieodebranych certyfikatów
Wydawanie certyfikatów – sobota 26.10.2019 od godz.14.00

Godziny otwarcia wystawy medycznej

Piątek, 25 października 2019, 16:00 – 20:00
Sobota, 26 października 2019, 8:30 – 17:00

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Biurem Organizacyjnym AltaSoft.